4 Ağustos 2014 Pazartesi

Kimlik Siyaseti LGBT hareketi Sınıf Bilinci


Özgürlük ne biliyor musun özgürlük günde 14 saat direksiyonun başında olmayıp seni doya doya sikebilmek istediğin kadar zaman geçirebilmek kahvaltı edebilmek özgürlük gülüyor uzz karanlıktayım hızlı hızlı yürüyorum pantolonum etimi iyice sıkıyor demirlibahçe sokak lambaları çok güzel kafam güzel yine de birilerine sataşmaktan korkuyorum barda kavga çıktı yine orospunun çocukları ver ulan paramı dümbük sadece oral elliden başlıyor güzelim condomsuz icabına bakarız artık fiyat artar arkamdan ıslık sesi adımlarımı hızlandırıyorum ıslık susmuyor arkamı dönüp bakmaya mecalim yok biraz da ısssslıııııııkkkkkkkkk ne var lan onun yanındaki denyo dangalak neden izin verdi ki onu görüyorum utanıyorum utanıyorum sokak lambası olsam küçükken sokak lambalarını severdim o gözleri yaza biber yapar gibi gözleri kömbe vurur gibi kalıba tak tak tak fırında bekleyiş gibi denyonun yanında olmasına susuyorum korktum diyorum korktum ayrılıyorum yanından gözleri o kadar güzel ki dağların hüznünü almış diyor biri ahmet kaya türküsü çalıyor ahmet kaya kirli sakalı sigara elimde bak doğan evli adamlarla yapamam artık kar çok güzel yağıyor ankara'ya görüyor musun pastaneye gel taze portakal suyu seversin sen doğan bana bunu yapma hem ben başkasına aşığım o kürde mi o bölücünün evladına mı dümbüksünüz oğlum uzatma lan var mı lan boynumu öpme doğan bırak o seni öpmüyor değil mi öpmüyor ibne sensin oğlum biz olmayacağız o kokuşmuş ciğerci kürt de olmayacak sen sen ben değil özgürlük bu işte senin üzerine boşalmamız pastanede öğrencilere kıymalı börek vermek özgürlük yatağa bakıyorum karısını da burada severek yapmıyorum diyor bacı kardeş gibiyiz onla peki o erkeklerle yapıyor mu dersin oha lan nasıl laf öyle ben yetiyorum yani tamam senle yapıyoz ama ufffffff kesss doğan sen git karına yet yettin artık sınıf bilinci olmayan özgürlük özgürlük değildir eşitlik olmadan özgürlük olmaz bırak oğlum bu ortodoks laflarını dilimizi konuşamıyoruz açız ama açızz aççç işsiz işssiizzzzz sizzzzz omuzlarına çıkmamı mı istiyorsun bu nasıl fantezi ankara bayındır sokak ilkokul önü çaycı vardı bir heykel var orhan veli mi ne ismi tkp'liler eylem yapardı yeşildin yeşil kapşonunu kokladım çok çay içtik eren de vardı doğu'dan büyükşehire göç etmiş kürdü oynuyordunuz bense açı aç parasız sakarya da apışarası kokan erkeklerle karanlık iş merkezinde oynaşıyordum çankaya belediyesi kültür işleri binası olacak sonra her yeri döl kaplayan yeri kültür binası yaptılar tkp'liler bildiri dağıttılar bize sana erene sonra ben bir zamanlar koşturduydum dedim kavga ettik ulucanlarda bir evimiz olsaydı sarhoşlar saldırırdı bize seni korurdum delikanlı ol lan sakalın var hepinizden delikanlıyım ben oğlum aşağılık veli'ye hanginiz başkaldırıyorsunuz lan erkeksin omuzlarına çıkıyorum oluyor mu evet aşkım böyle devam et paramı vereceksin ama bak tamam oğlum mahvetme şarap ısmarlayacağım can dostlar bar sesi güzel erkek var orada kürtçe ağıtlar söylüyor seni seviyorum bu adamın içli sesi kadar seviyorum yeşilini senin olmak isterken senin ciğer kokan ağzın olmak istiyorum iş buldummm fotokopi okuldayım artık eren banktayız çayçı kalkmış zabıtalar cafelerde için çayı diyor bize para kazanıyorum kapitalizm çay içmemize bile engel oluyor heykel halen orada iki genç kızın filmi gibi hayatım bir keresinde öyle demişti behiye behiye biri demişti festivalden çıkar gibi yüzün iyi bir filmden sonra bira içer gibi soğuk bütün bunları anlatacağım lan yazar olacağım seni rezil edeceğim önce kendimi senden bir bok olmaz olmaz mı faulkner olacağım taparcasına seviyorum onu oğuz atay faulkner sen kimseyi sevemezsin oğlum omuzlarıma evet ayaklarını sürttttt işşşşttte böylee hmmm mmmm evet para tamam lan anladık ankara bir evim olacak quentin'im ben nasıl faulkner nasıl bu kadar güzel yazarsın benjyyyy kurtar bu ülke kocaman katliamlar ülkesi kuzenim bu sana benziyor çok benziyor kaderi benzemeyecek ama sincan'da müebbet yedi tokat'tan kaçtı dağa sana yeşiline benziyor bu neden getirdin bunu buraya peşime takıldı sakaryada ıslak çiçekler var çiçekçiler o köprü var köprü merdiveni var yanında şımarık bir mağaza var orada çömelişimiz var orada gündüz var orkideleri kimse almıyor abi nejdeti bekliyoruz kirli sakalın var saçın dağınık sana inanmayacağın bir şey söyleyeyim mi yakup var yüzün yüzün yağmurdan önce ben sana aşığım nasıl nasıl nasıl yani aşığım işte nasılı yok çiçekçiler çiçeklerin kokusu ıslatıyorlar yanında işhanı sikişmem geliyor iki ay önce inanmıyorum inanmayacağını söylemiştim şaka yapıyorsun değil mi yani sen şey misin evet ben işte oyum şeyim şeyim ben şeyim neyim sen nesin işte ben oyum sana senin yeşiline aşığım olmaz gidişin gidişin you know lgbt hareketi kürt hareketi sınıf bilinci translar öldürülüyor nefret cinayeti mumlar yüksel caddesinde molotof kokteyli bak doğan ben yokum ben kayboldum diyarbakır burası bu köy taş malı taşşşşşşşş   şşşşşşş  çer mik mik 
çerçer çer çer mik otogarda tinerciler anlamıyorum dillerini yakup ben neredeyim özgür kürdistan topraklarında siktirme lan kürdistanı pis bölücüler uyuşturucu mücadelesiyle ulus mu kurtarılır lan kimlik siyaseti lgbt hareketi sınıf bilinci burası hindistan oğlum ne kürdistanı izmir paris diyarbakır hindistan hah hahaha ha ha siktir lan buradan seni bir sikersem görürsün ufff uzattın gidiyorum ben kurtuluş parkı karanlık soğuk metro çıkışı beyim bir bakar mısın sigara alır mısın bana git başımdan lan ibne kimlik siyaseti lgbt hareketi sınıf bilinci kuzenim mervan mervan mı o da ne mervan sen yakupa çok benziyorsun ibne misin lan sen niye sikecek misin hayat niye bu kadar acı mervan kuzenin yakup niye bu kadar hüzünlü ezberci sisteme karşıyım hocam senin ulusalcı fikirlerine de bu dangalakların ulusalcı fikirlerine de tek millet yeryüzüdür yürekli düşünüldüğünde demiş iskender babamız çık dışarı kaldın hadi lan ordan ben seni bıraktım özcan ılıksın ılık çok ılık suratın onu anımsatıyor memur özcan ben özcan ben biraz sessizim keşke ben de öyle olsaydım özcan özcan zihnimi sustursaydım eğer zihnim hiç susmuyor özcan seni düşünüyorum karını misyoner pozisyonda sikerken ne kadar zevksiz olduğunu düşünüyorum sikişmenin sadece üremek olduğu anlatılmış sana özcan şükür namazı da kılıyor musun özcan ben biraz sessizim on iki yıldan beri hep aynı yerde kalem de çalışıyorum sağlık kurulu kalemi özcan ouz ouz bir ouz vardı ouz vardı dı var ouzun açtığı yara hiç kapanmadı ki ki ki k iiiii bir şey yap kalk kalk kalk kalk dünya filistin ağlayan babalar babalar baba bir baba tanrı olsaydı sosyalizmi icat ederdi oğlum filistin mervan mervan bir ev boşşşş ouzyakup özcan yeşilırmak derler ki dersim'den göç ederlerken samsuna halk katledilenler yeşilırmak'a dökülürmüş kan kıpkırmızı o yüzden pis yeşilırmak ben bir fotoğrafın yansımasıyım ben sadece quentin'im faulkner'in yazdığı. 




buna zaman ayırıp okuduğun için teşekkür ederim sana ey okur. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder