3 Mayıs 2014 Cumartesi

sayıklamalar

                                                       gizem akdeniz'e
      Mutsuzum. nedeni yok, zaten bir nedeni olmasına gerek de yok, hatta bu cümleyi durmadan bir yerlere yazmaya da gerek yok ve sanırım bunu hep söyleyip duracağım, dır dırcı kadınlar gibi. Dır dır. kadına has değil sadece bunu belirteyim de bir aktivist oleraktan. sonra kızmasınlar. mutsuzmuş, "kim mutlu ki kim sanki ne anlamış mutluluktan" demiş edip abimiz. evlerden çıkmıyorum, gereksiz buluyorum. Sinan'la konuşuyorum, gazeteci olma hayalleri kuruyoruz. Çok sevdiğim dernekte işe girememenin hıncını paylaşıyoruz. Son kararım gazeteci olmak.
      Hamide'yi okuyorum tek. bir de öykü bazen. üstelik çok da zamanım var. Hastanede zaman öldürüyorum, öldürmeye de devam edeceğim. ikinci el bozuk bilgisayarlarda kısıtlı zamanlarımda da buraya yazmaya devam edeceğim. Hastanede giremiyordum çok, blog kapalı oluyor. bilgisayar almalıyım. İstemiyorum. Kağıt var. Kalem. Kurşun. Burcu'yu özlüyorum, çocukları. Kamptaki fotoğrafları google da arama çabam da boşuna olacak. Zaten sadece bilmem hangi bakanın ziyareti esnasında çekilen fotolar, haberler. Samimi olmayan. Yok artık sıkılıyorum, edip baba. 
      Biri hastane o kadar rahat ki rahatsız edici bir rahatlığı var oranın demişti. haklı. Ülkenin saç döktüren işsizliği karşısında rahatsız olmaya şikayet etmeye hakkım yokmuş gibi hissediyorum. Sigortam tam. Memur. 
      İntihar planları kuruyorum. Ölürsem Nadide Hanım ne düşünür acaba? Ruh sağlığındaki psikiyatr. Niye diğerlerini düşünmüyorum da Nadide Hanım? Şizofrenlerle keyif alıyorum, çok gülüyoruz, seanslarım çok iyi geçiyor, yarı zamanlı görevlendirilmem de koşarak gidiyorum oraya. MutlusaygıdeğerTarık Bey'im orada. Onların anarşist kendinden tavırları çok hoş. Biri bir anda sıkıldım ben deyip çıkabiliyor mesela, biri bir kelimeyi senin anlamadığını düşünerek bastıra bastıra söylüyor. Suriye'deki savaşı halen Irak sanıp, büsbütün buraları Iraklı bastı diyor. Saldırgan oldukları yalanmış, bir önyargıymış, hiçbir şizofren saldırmazmış sadece onunla alay ettiğini ve onu anlamadığını düşününce tepki verirmiş..Sanrılarını azaltmışlar. İlaçla kurtulmuşlar ya da bir süre. Oradayken öldürmüyorum kendimi. Sonra plan yapıyorum. Yeşilırmak'a bıraksam kendimi. Ama pis bir nehir. Asi nehri gibi. bu ülkenin nehirleri pis böyle. Katilam kokuyor nehirler. Üstelik öyle her şeyi göz önünde yapmak? Kredilerim var. Erteliyorum bir süre. Münevver'le konuşuyoruz. Konuşmamız artık suya yazar gibi. otuzbir çeker gibi. bir anlık. sonra cehenneme devam ediyoruz. 
     Ankara'ya gittim geçen. Mutsuz olmamın nedeni Eren'in sevgilisi olması belki de. ben onunla sevişme hayalleri kurarken o zaten kadınlarla sevişiyor. "aşık değilsin bence sadece ben mantıklıyım senin kafana göre, üstelik belki de ben sana öfkeli davranmıyorum, o yüzden bu kadar hoşlanman" ne sanıyorlar kendilerini. Doktor olacak. 4 çeşitli yemekhanelerde yiyecek yemeğini. bilmem kaç tl alacak maaşından, yalaka sekreterler peşlerinde. Yatağan işçilerin direnişine gittim. cılızdı. ah tekel zamanı. Ezgi'yi hatırlarım. neden hep direnişlerde? hep öyle olacağız sandım ne yapayım, ben hep Ankara'da Ezgi de hep direnişlerde eylemlerde gelecek ankara'ya, simit cafelerde bayat çay içeceğiz sandım. o babaevine döndü ben de atandım işte. 
      Sinan iş bulup yer yapacak bana, belki bir köşe. sonra para kazanırız bırakırım. "siyasi yaz taro, bu ara moda". Gizem hakkında yazacaktım, çocuk lan daha o. Penisin nasıl kalkar.? nasıl? Sonra öldürülen transı kaldırmayan ambulans şoförünü. Günah demiş. Günah o yıllarca başımızın belası sikin. tahmin edebiliyorum ambulans şoförlerini. bizim hastanede de var. yazamadım haklarında. durup düşünecek vakit bulmak istemedim. bira içtim şereflerine. Gizem çocuğumun. Akademi belki. Van'da Felsefe yüksek lisans. gelecek hayalleri neden kapımda sürekli. Anı yaşasam ya. bak şehir güzel. dolaş. sevin. telefon al küçük burjuva. 
      Buraya şarkı paylaşacaktım daft punk instant crush ama kullanmayı yeni öğrendiğim için paylaşamıyorum. Ya da paylaşabildim mi? böyle ortada. yaşam beceriksizi. Kurşun kalem silgisi. Hamide'yi de bunun için aramak saçma. Gerçi Hamide'yi aramak genelde saçma değil mi? ya kapalı telefonu ya da meşgul. bilinmez. giz. bir zamanlar ben de öyleydim. şimdi tıkır tıkır işleyen bir iş hayatım ve mutlaka telefonda geri döndüğüm arkadaşlarım var. 
      İstediğin gibi olmuyor. bu şarkı da "hammudi"ye gelsin. çok güzel dans ederdik onunla. turuncu kafalı çocuğum benim. 
     Yazmak güzeldi. Okuyanları da bilmek istiyorum artık, kim okuyor, azsınız biliyorum, güzel yazamıyorum, pohpohlanmak istiyorum bu ara, Bağımlı kişilik bozukluğu. sürekli övgü isteyen, takdir, ilgi. açılırmış çiçek gibi. 
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder